Wat een geluk!

Wat een geluk!

Wat een geluk!

Wanda,

Dit is het bedrijf dat bij mij past! Dat was de allereerste gedachte toen ik de vacature van Brand Manager las in juli 2019. Een veilige omgeving met aandacht voor het persoonlijk geluk en werkgeluk van iedereen die bij Intal werkt. Waar je als je de kansen pakt in je kracht gezet wordt en volop mag groeien. En ook nog eens een functie vol uitdaging, zelfstandigheid en veel vrijheid. Inmiddels werk ik alweer bijna een jaar bij Intal en zit ik echt op mijn plek. Voel ik mezelf een echte Intalist.

VRIJHEID

Omdat de rol van brand manager een nieuwe rol was binnen Intal, kon ik die rol precies zo invullen als bij mij past. Vooral creatief en strategisch heb ik mezelf kunnen neerzetten en mooie resultaten bereikt. Ik voel nog elke dag allerlei nieuwe plannen boven borrelen en bruis van de energie om alles uit werken om Intal als merk te laten groeien. Ik weet goed wat ik wil en zie de weg die wij als Intal moeten bewandelen om een merk te worden dat staat. Door de enorme vrijheid die ik krijg kan ik mijn plannen zodanig neerzetten en uitrollen op mijn manier. Dat zorgt voor weinig weerstand en de juiste flow.

MET DE BILLEN BLOOT

Bij Intal hebben wij elk jaar een 360 graden evaluatie. Poeh dat was nog best spannend merkte ik. Opeens gingen collega’s echt iets van mij vinden en dit nog op papier zetten ook. En ik mocht ook collega’s evalueren. Er kwam een mooi compleet rapport voor mij persoonlijk die ik samen met een aantal collega’s die mij beoordeeld hadden ging doornemen. Echt een uur lang alle aandacht voor mij persoonlijk en dat voelde zo fijn. Ik kon alles bespreken wat ik wilde, mocht luisteren naar de feedback, leerde en groeide en voelde ook de oprechte waardering voor mij als persoon en mijn werk. Volgende keer zal ik kritischer durven zijn naar mezelf en richting collega’s. Vanuit de gedachte dat met de juiste evaluatie Intalisten, inclusief mijzelf, alleen maar kunnen groeien.

FOCUS

In mijn eerste jaar bij Intal lag de focus vooral bij het ontdekken van het bedrijf en het merk. De cultuur leren kennen, onze 'reason why' duidelijk krijgen en mezelf verdiepen in onze ambitie, ons doel? Ik wilde met alle Intalisten oprechte verbinding aangaan en een fijne band met iedereen krijgen. En dat is gelukt. Na een creatief strategisch plan dat ik geschreven heb, ben ik intern en extern duidelijke lijnen gaan uitzetten als het gaat om marketing en communicatie. Waar ik de afgelopen tijd vooral mee bezig ben geweest is onze nieuwe website. Dat was een best lang proces waar we gezamenlijk steeds meer in groeiden. Supertrots ben ik op het resultaat dat we samen hebben bereikt.

GO!

Ik voel de power om nu de website staat op volle kracht door te gaan met de juiste marketing en communicatie voor Intal. Volgens een nog betere contentkalender aanwezig zijn op social media, goede campagnes neerzetten, nieuwsbrieven verspreiden. Optimaal gebruik maken van onze samenwerking met Gevelbouw en Stedenbouw, Architectenweb en Architectenpunt. Maandelijks de het meetplan van onze nieuwe website doornemen en daaruit leren en optimaliseren. En de website vullen met waardevolle content in tekst en beeld. En zo is er nog zoveel meer te doen. Heerlijk!