Nieuws

De waarde van tevreden klanten

 

Bij Intal geloven wij dat ons succes voor een groot deel bepaald wordt door de mate van tevredenheid van onze klanten. Daarom staan onze klanten centraal binnen al onze processen. Persoonlijke aandacht voor onze klanten, continu verbeteren en optimaal presteren is een belangrijk onderdeel van onze manier van werken. Shanna van Riel werkt bij Intal binnen het procesdeel 'Zakelijke relaties'. Zij is altijd bezig met het creëren en behouden van goede klantrelaties. Haar doel is helder; zoveel mogelijk tevreden klanten die Intal beoordelen met minimaal een 7,5 als het gaat om klanttevredenheid.

 

Yes we can!

 

Shanna: “Ik ben natuurlijk regelmatig op de bouw te vinden zodat ik kan praten met onze klanten en de voortgang van de projecten kan zien. Persoonlijke oprechte aandacht van iemand die naast de klant staat wordt altijd gewaardeerd merk ik. Yes we can! Zo voelde het tijdens de tussentijdse evaluatie die ik laatst had met Hans Houweling (projectleider), Andre van der Ent (werkvoorbereider) en Willem Veerhoek (hoofduitvoerder) van Waal op de bouwlocatie in Den Haag waar wij samenwerken aan het prachtige project De Stadhouders, 77 koop- en 191 huurappartementen. Alle gesproken projectbetrokkenen zijn erg blij met Intal, en wat is dat lekker om te horen! Vastgestelde afspraken over leveringen worden nagekomen waardoor de leveringsbetrouwbaarheid gewaarborgd is. Zij ervaren een fijn contact met onze Intalisten op kantoor en waarderen het erg dat onze projectleider Marc de Boer zeer regelmatig op de bouw aanwezig is om de planning en uitvoering door te nemen. Dat zorgt voor een flow en goede voortgang van het project."

 

Steeds beter

 

Shanna: " Ik houd evaluaties per procesdeel, vanaf het offertetraject tot en met de oplevering. Onze service monitoren we via digitale enquêtes. Tijdens deze evaluaties worden cijfers gegeven die meetellen voor de uiteindelijke klanttevredenheid. Feedback die ik regelmatig krijg is dat onze klanten geen andere partijen kennen die projecten evalueren en oprecht vragen naar de klantbeleving in de samenwerking. Ik krijg waardevolle informatie van onze klanten waar wij echt iets mee kunnen binnen Intal. De vraag of onze klant in de toekomst nogmaals met Intal wil samenwerken gaan we niet uit de weg. De gesprekken zijn altijd open, alles mag en kan gezegd worden. Graag zelfs want dat maakt dat we steeds beter kunnen worden!"